EL GRUP DE COMPRES APOSTA PER ESTRATÈGIES DE TENDÈNCIA AMB LES QUE REALÇAR EL SEU MISSATGE DE QUALITAT I COMPROMÍS. ÉS PER AIXÒ QUE S’ESTÀ TREBALLANT EN LA IMPLANTACIÓ D’UN ALTRE TIPUS DE MÀRQUETING ALS SEUS CENTRES DE TREBALL; EL MÀRQUETING OLFACTORI.
El grup de compres ja ha trobat un captivador aroma corporatiu que transporti als seus consumidors a un estat de total tranquil·litat, que influeixi de manera irracional al seu estat d’ànim i cooperi directament a la presa de decisió d’aquests.
Actualment tota marca ha de profunditzar en com potenciar i realçar la seva filosofia empresarial, buscar nous Canals mitjançant els quals connectar amb els seus clients i transmetre els valors empresarials que formen Emccat Grup, així com el seu missatge principal de qualitat i compromís. Tenint en compte aquests aspectes, els integrants del grup han decidit recórrer als sentits per reforçar les bases principals que impliquen a la seva marca comercial.
La perfecta opció aromàtica a estat escollida per la part activa d’Emccat Grup, la que s’ha involucrat des del principi en el disseny i desenvolupament d’aquest nou projecte corporatiu i que, fruit d’aquesta unió d’opinions i treball en equip, ha nascut una fragància capaç d’activar els 5 sentits dels seus consumidors i crear un entorn de tranquil·litat i comoditat a la vegada que assentar experiències úniques i inoblidables.
Des d’Emccat Grup es porten a terme constants estudis per anar més enllà i descobrir que estratègia encaixa més amb el sector, és per això que s’han decantat per la implantació d’aquest màrqueting, donat que es tracta d’un dels mètodes més utilitzats del moment, dels més sofisticats i tractant-se d’una tècnica d’estimulació capaç d’inspirar valors molt significatius de cara a la seva marca comercial, aprofitant les capacitats del nostre sentit de l’olfacte, un dels sentits que genera un major impacte al record de tot usuari.
Sabent que un aroma en concret és capaç de fer-nos recordar llocs o situacions, és aquí on intervé la nova fragància del grup, amb la que pretenen fer ús d’un nou canal dintre de les seves pròpies instal·lacions, servint al mateix temps com un nou potent transmissor de comunicació i vinculació per despertar tant emocions com sentiments de marca.
La introducció d’aquest tipus de sistemes proporcionen una extensa llista d’objectius que Emccat Grup assolirà mitjançant la seva implantació, però en aquest cas, la principal com ja s’ha exposat anteriorment, és la d’oferir i arribar a una experiència plena, de total confiança amb que continuar fomentant el seu servei de qualitat així com l’assessorament que presten absolutament tots els seus magatzems associats.
Practicar aquest màrqueting, no només aportarà al grup el fet de diferenciar-se de les grans superfícies i de la resta, si no que traçarà noves rutes fins al cor dels seus clients, amb les que vincular-los molt més i reforçar el seu sentiment de la marca Emccat Grup.
Es tenen dipositades altes expectatives amb la incorporació i ús d’aquesta nova practica, que no només permetrà establir els aspectes ja comentats de cara als seus clients, si no que també té com a objectiu crear una senya més d’identitat per continuar treballant el posicionament de la seva imatge dintre del mercat i construir un nou valor afegit extraordinàriament destacable incapaç de ser imitat.
A més aquesta ciència moderna no únicament està enfocada al client Emccat, si no que també s’ha buscat augmentar la concentració dels seus treballadors, creant un positiu aire de treball així com activar una major capacitat de concentració motivada per una sensació agradable i de benestar.
Donades les circumstàncies actuals, el màrqueting olfactiu es defineix com una sortida altament eficaç per la marca, el que suposarà per al grup de compres la incorporació d’un element complementari molt sensible, sota el que continuaran transmetent i focalitzant el seu missatge comercial de forma espontània.