Noves marques de qualitat HOMECLASS i BUILDCLASS By Emccat

TRANSMETRE LA SEVA FILOSOFIA EMPRESARIAL I LES BASES SOTA LES QUALS TREBALLEN ELS SEUS MAGATZEMS DISTRIBUÏDORS, ÉS EL QUE ES PROPOSA EMCCAT GRUP AMB LA CREACIÓ DE LES SEVES NOVES MARQUES DE QUALITAT; BUILDCLASS I HOMECLASS BY EMCCAT

Emccat Grup, continua creixent tant interior com exteriorment, i amb motiu de trobar un canal de difusió alternatiu i transmetre d’aquesta manera, als seus clients i al seu entorn, els conceptes empresarials que formen part del seu dia a dia al mateix temps que els beneficis que aporta treballar amb els seus magatzems associats, crea les marques de qualitat BUILDCLASS i HOMECLASS by Emccat, les que a més suposen un nou camí per continuar fomentant i reforçant la seva capacitat competitiva.

Es tracten de dues noves marques identificatives que se sumen al reconeixement del distingit i exquisit compromís que tant els magatzems d’Emccat Grup com la pròpia marca comercial te amb els seus consumidors finals, als que ofereixen unes altes prestacions i garanties. Per una altra banda, l’aplicació d’aquests dos nous logos corporatius, no únicament es basa en un tipus de producte o servei en concret, si no que la seva missió és la de focalitzar la força del grup a la vegada que certificar la qualitat de totes les referències de marca pròpia que formen part de la seva cartera.

Reflectint la seva imatge corporativa amb un segell de qualitat, el grup de compres posseirà un nou recurs de personalitat que servirà com incentiu de marca, companyia i producte by Emccat Grup, amb tendència a enfocar la seva xarxa comercial sota uns pilars sòlids de seguretat i total responsabilitat.

Mostrant i aplicant aquest nou valor addicional que un cop més el diferenciaran dintre del seu col·lectiu, Emccat Grup continua inspirant-se en nous conceptes amb els que continua creixent dintre del mercat i assolir els objectius que es planteja amb la incorporació de totes les noves accions que porta a terme, els que són sinònim del triomf adquirit durant aquests anys d’avanç i suposen un formidable avantatge que fan posicionar al grup com mostra de referència.

El grup de compres dedica grans esforços per continuar aportant les millors oportunitats de compra dintre del mercat, oferint uns productes d’altes prestacions, que sumat a un bon preu i un servei excepcional i inigualable, faci destacar les sòlides bases que formen part de la seva filosofia i concepte comercial, servint com un nou factor fonamental i característic a l’hora de diferenciar la seva oferta i fer brillar les seves promeses dintre del sector de la construcció.

Contenint un disseny infinitament atractiu i fàcil d’identificar, aquests dos nous específics logos estan formats per una concisa simbologia que fan recalcar aspectes molt valorats per el client com són la seguretat i el compromís de treballar amb magatzems distribuïdors totalment dedicats i especialitzats dintre del seu àmbit, a més d’aportar un missatge clau directe i clar.

L’aplicació d’un logotip o un altre vindrà donada segons la classificació de la família a la que pertany el producte, és a dir si es tracta d’un producte tècnic o per la rehabilitació, o interiorisme i decoració.

Per les referències ja siguin d’exterior, obra, químics, eines o similars es farà ús de la seva marca BUILDCLASS BY EMCCAT, amb el que pretenen transmetre que absolutament tots els productes amb els que compten es determinen per una immillorable qualitat.

Imatge de la marca oficial BUILDCLASS By Emccat
Imatge de la marca oficial BUILDCLASS By Emccat

Per una altra banda i per als seus productes més delicats i selectes, com poden ser de disseny, ceràmica, mobiliari, mampares, plats de dutxa i aixetes, entre una multitud de referències més afegiran la versió HOMECLASS by Emccat, amb el que fan referencia i volen insistir en la qualitat superior demostrada dels seus articles de disseny i reforma d’interiors.

Imatge marca HOMECLASS By Emccat
Imatge marca HOMECLASS By Emccat

A més de comptar amb dues versions originals d’aquestes dues marques, adaptaran  el seu color segons la creativitat o localització d’aquest, fent que aquests dos caràcters llueixin de la millor forma possible i facin ressaltar els valors de cada article.

Sense dubte, el disseny i l’aplicació d’aquests dos caràcters corporatius, són un reforç més per el seu posicionament i jugaran un paper important en el seu reconeixement dintre del sector, seguiran treballant el seu progrés com a grup de compres i vincularan directament als seus compradors amb la marca Emccat grup, ressenya del grup.

Incorporant aquestes noves figures, el grup de compres vol cooperar en el desenvolupament de la seva marca comercial, fent un contrast d’elements que es proposen transmetre amb cada nova estratègia i potenciant el seu nom comercial.

 

 

 

Coneix els nostres nous catàlegs