El Grup EMCCAT ha valorat molt satisfactòriament els resultats obtinguts en la primera edició del Meeting Emccat Grup, l’esdeveniment privat organitzat en exclusiva per als socis i clients d’Emccat Grup a la ciutat de Terrassa (Barcelona) el passat mes de Juny, segons una nota difosa pel propi Grup, on ha fet pales l’èxit d’assistència així com amb el volum de negoci assolit, fet que el grup valora molt positivament de cara a la organització de properes edicions.
EMCCAT sempre procura proporcionar un extens conjunt de serveis als associats adherits, amb l’objectiu i el compromís de recolzar-los, assessorar-los, oferir-los una imatge de qualitat, treballar en la selecció dels millors proveïdors i productes, així com treballar en la formació dels empleats, millorar les vendes, i donar un servei de gran qualitat als clients. És per això, que segons EMCCAT “considerem tant important el resultat d’aquesta primera edició, i estem convençuts que establir aquest punt de trobada, entre tots els responsables dels magatzems associats, amb els seus principals clients, així com amb els principals proveïdors, és molt significatiu per continuar impulsant tos els objectius del nostre grup”.
Actualment el Grup treballa en una nova campanya de fidelització, màrqueting i publicitat, així com en l’edició de nous catàlegs i fullets publicitaris, que en breu posaran a disposició dels seus clients.
Tanmateix, introduiran nous productes de marca pròpia i també trauran al mercat la seva gamma de
productes d’àrids i sorra.