Amb força i carregat d’optimisme EMCCAT Grup publicava el seu spot al mes de setembre al canal El Punt Avui Televisió, apostant per començar potenciant la seva publicitat i anar creant sentiment de marca.
La firma comercial EMCCAT Grup inverteix els seus esforços en superar-se contínuament i seguir creixent com marca de referència dins del món de la construcció i com és pot apreciar durant els últims mesos no s’ha quedat enrere amb la seva atractiva publicitat i el seu efectiu màrqueting, accions que posicionen al grup com a referent dins dels territoris en els que interactua i el doten de més notorietat de marca.
El grup sempre ha tingut clar quin és el missatge que volia transmetre en tot moment; Servei i assessorament de qualitat, disseny i innovació tot destinat principalment a la reforma. Les inquietuds d’EMCCAT Grup i els seus associats no únicament pretenen cobrir una necessitat existent per part dels seus clients finals si no que ho volen fer de la millor manera, amb el millor i més personalitzat assessorament i proporcionant tots els coneixements a escala professional que no deixin indiferents als seus clients.
És de saber que dia d’avui la publicitat i el màrqueting exerceixen un paper fonamental per l’empresa, per la seva prosperitat i posicionament de marca, així mateix el grup de compres EMCCAT Grup dedica els seus esforços tant per el creixement de la seva marca comercial com en la projecció de la seva imatge mitjançant la seva publicitat en diferents canals de difusió.
EMCCAT Grup treballa en la seva lluita constant d’oferir les millors eines i vetllar pels interessos de la seva part associada, perquè aquesta obtingui el benefici esperat i finalment pugui garantir la satisfacció dels seus clients, és per aquest motiu que dóna la importància requerida a la seva publicitat i difusió de marca.
Així mateix per tal de seguir sent un grup de referència dins dels territoris en els que opera EMCCAT Grup, el seu consell d’administració aprova una campanya indefinida amb un dels canals de televisió catalans més conegut territorialment; TVE 3.
L’acord pactat entre TV3 i EMCCAT Grup s’ha posat en marxa durant aquest mes de desembre, basant-se tant en la publicació del seu spot com aparicions en Sport3 i l’Eurolliga, programes que abarquen al seu target.