Emccat Grup va reunir durant el mes de Juny als seus associats, amb motiu de celebrar la seva Junta General Anual, i aprofitant l’ocasió van estar acompanyats per un dels seus proveïdors homologats; Mussol – Lofes 90.
Representant a Mussol, van assistir el Sr. Vicenç Manel i el Sr. Carles Charles, que van presentar als socis d’Emccat les millores realitzades sobre la línia de productes de tall i fixació de marca pròpia by Emccat, les adaptacions i renovació d’imatge realitzades, així com la incorporació de la seva marca de qualitat BUILDCLASS By Emccat – High quality materials, disponible en exclusiva als punts de venda Emccat Grup.
En primer lloc, es va mostrar la reestructuració d’expositors per a la implantació als seus punts de venda. A través d’aquesta proposta a més de millorar l’exposició de productes i efectuar una clara diferenciació de cadascuna de les línies d’eina i les seves utilitats, es proporciona al consumidor un complet assortiment de qualitat i més facilitat a l’hora de trobar l’opció que necessita.
Emccat Grup disposa, en aquest cas, d’un ampli ventall de discos de tall, per aquest motiu amb l’objectiu de proporcionar al client final la detecció dels seus models, cada una de les línies està diferenciada segons color, on la descripció per a la utilització del producte queda ben especificada. A més en aquesta adaptació d’imatge comercial es pot veure la marca Emccat Grup i Buildclass lluir de forma més visible.
A banda de les importants millores portades a terme en quant a l’estètica i utilitat de producte, també han ampliat la gamma, amb la introducció de nous discos a línia d’eines de tall, i la incorporació de diferents eines de subjecció: “tuerca de Sujeción ràpida Nokey”, fabricada per Mussol i disponible amb Marca Emccat.
Des d’Emccat Grup consideren la seva sòlida aposta per treballar sempre amb proveïdors i marques que avalin els seus principals valors; professionalitat, innovació, tecnologia, qualitat i competitivitat, és la millor garantia que poden oferir als seus clients, i gràcies a aquestes bases tots els seus magatzems associats també creixen, al mateix temps que la seva gamma de productes marca pròpia continua creixent i consolidant-se com a marca de confiança dintre del sector.